TOP

Wortmann Group bevestigt deelname Micam

Met de organisatie van een eigen digitale beurs leek het even een andere kant op te gaan, maar de Wortmann Group blijft trouw aan de internationale schoenenbeurs Micam in Milaan.

De deelname aan Micam, van 20 tot en met 23 september in Milaan, is een belangrijke kans om klanten weer fysiek te treffen, laat de Wortmann Group in een persbericht weten. Het Duitse schoenenbedrijf zal er vertegenwoordigd zijn met de merken Tamaris, Marco Tozzi, s.Oliver, Caprice en Jana.

Het leek even een andere kant op te gaan, want de Wortmann Group zet sinds de corona-uitbraak sterk in op virtuele beursformats. Het bedrijf organiseerde al een eigen digitaal event, als alternatief voor de dit seizoen geannuleerde Expo Riva Schuh. Maar persoonlijk contact blijft volgens de directie van ‘onschatbare waarde’.

Impuls voor de industrie

“Klantgerichtheid is een elementair onderdeel van onze activiteiten”, laat ceo Jens Beining weten. “Of dat nu online of offline is. Voor ons is het vanzelfsprekend dat we naast onze digitale activiteiten ook op Micam vertegenwoordigd zijn. Bovendien zijn we ons bewust van de relevantie van het evenement. Sterke beurzen inspireren en dienen als belangrijke impulsen voor internationale trends. Dit is precies wat onze industrie nu meer dan ooit nodig heeft.”

Beeld: Micam