TOP

Wortmann-Groep heeft grote plannen met Marco Tozzi

Naar het voorbeeld van Tamaris bouwt de Duitse Wortmann-Groep ook Marco Tozzi uit tot consumentenmerk. Voor het voorjaar van 2017 staat in Duitsland een grootschalige consumentencampagne gepland.
De nieuwe strategie gaat samen met een herlancering van het merk. “We gaan een volledig nieuw Marco Tozzi zien”, licht Jens Beining, de nieuwe ceo van Wortmann, toe. Het merk wordt compleet opgefrist en gemoderniseerd, van het logo tot de schoenendozen. Brandbuilding Met de nieuwe consumentencampagne wil Beining de bekendheid van Marco Tozzi vergroten. “De goede internationale distributie en positieve ontvangst door wholesale en consument hebben ons overtuigd van het potentieel van het merk”, zegt hij. Qua naamsbekendheid blijft Marco Tozzi achter. “De keuze om verder te investeren in ‘brandbuilding’ was snel gemaakt.” Duitsland is volgens Beining de grootste en

Log in om verder te lezen

Inloggen

 


Professionals in de schoenenbranche lezen Schoenvisie. Sluit nu een digitaal proefabonnement af (stopt automatisch) en ontvang gratis een maand lang, 24/7 volledige en onbeperkte toegang tot www.schoenvisie.nl

Neem een proefabonnement