TOP

Vooral ‘Urban’ & High segment zijn in trek op GDS

Om aan de toenemende vraag te voldoen heeft GDS haar indeling in de hallen 3 en 4 aangepast en zo meer ruimte voor nieuwe merken gecreëerd. De 'Urban'-segmenten in Hal 3 blijven populair.

 

Een nieuwe aanwinst in “Urban Authentic’ is de Sixty Group met collecties als  Killah, Miss Sixty, Energie en Murphy&Nye. Ook Diesel is dit seizoen voor het eerst vertegenwoordigd in dit segment. Andere labels die zich voor het eerst presenteren in ‘Urban Authentic’ zijn Blundstone Footwear, Brako, Da…Sh?, Koah, Lusquiños, Rocket Dog, Tatuaggi en Wolverine. Het Nederlandse bedrijf USG Brands breidt hier zijn merkenaanbod  uit met Tenson. De “Urban Fresh” area bovenin hal 3 biedt een scala aan spannende nieuwe merken zoals Alma en Pena, Lilimill, Ukala, Be Only, Glorious!, Cheap Monday, Coolway, Viktoria Detlef, Maria Mare, Carinii en Milton’s. Hier zijn 2 Nederlandse nieuwkomers te vinden:  Aqa Shoes waar stoere boots de boventoon voeren en Chival, die zorgt voor een compleet nieuwe schoenenbeleving. In Design Attack, dit seizoen met het motto ‘Polar Radar’ is Nederlands jong design weer goed vertegenwoordigd met maar liefst 5 nieuwe merken/ontwerpers, te weten Anna Korshun, Feliz Shoes, ISeeYou, Tiga Tiga en Zett Tassen.

In het hogere segment in hal 4 is er een aantal Nederlandse terugkomers en nieuwkomers: WLM New Zealand, Warmbat en Paul Company zijn weer van de partij met hun wintercollectie in het segment prime². In Upper Style presenteert Nederlandse vertegenwoordiger Adanti voor het eerst het merk Giorgio en USG Brands is vanaf dit seizoen ook vertegenwoordigd in de white cubes area met een compleet nieuw merk Valsport.

Voor een compleet overzicht van zowel de Nederlandse als internationale merken kunt u terecht op de website www.gds-online.com

Vergeet u niet online te registreren en uw gratis eTickets te bestellen! Noteer GDS alvast in uw agenda: woensdag 16 t/m vrijdag 18 maart 2011.