TOP

Verhoog je omzet met online marketing

Steeds meer mensen kopen hun kleding via internet. Wehkamp, H&M, Suit Supply, G-Star, gsus, maar ook veel kleine merken bieden kleding aan via hun webshop. Een eigenaar van een fysieke winkel deelt flyers uit en adverteert in de plaatselijke krant. Maar hoe kan een webshop-eigenaar zijn zichtbaarheid op internet vergroten?

En hoe haalt hij meer bezoekers naar zijn website? Dit kan online vele malen efficiënter en effectiever dan offline; namelijk met affiliate marketing. In deze ronde tafelsessie onthult Leonie Jongerius alle geheimen van online en affiliate marketing. Door in te gaan op specifieke vragen, krijgt de vragensteller een antwoord op maat. Hoe kan je meer bezoekers naar je site trekken? Hoe verleid je bezoekers tot de aanschaf van je producten of diensten? Wat kan een affiliate voor je bedrijf betekenen? Wat zijn de nieuwste technologieën op affiliate-gebied? Wat zijn de kosten van een affiliate campagne en wat levert het op? Deze bijeenkomst belooft hèt gesprek op de TME te worden. Mis ‘m dus niet. Leonie Jongerius is directeur van Webgains Benelux.

Meld je nu aan en profiteer als abonnee van Textilia, Schoenvisie, Bengels en/of Sportcult van korting! Je betaalt slechts €129,- per kaartje i.p.v. €189,- voor de Textilia Mode Experience!  Als je met meer dan 4 personen gaat, meld je dan hier aan. Met 4 personen naar TME 2010 = voor 3 personen betalen.

Geen abonnee maar wel korting? Ben je nog geen abonnee maar wil je wel profiteren van korting? Dat kan! Want in dat geval bieden we je een half jaar abonnement op Textilia & toegangskaart TME voor
slechts € 199,-!