TOP

V&D wil samenwerken met retailers op gesloten marktplaats

Op de Webwinkel Vakdagen ontvouwde warenhuis V&D de plannen voor de toekomst. Samenwerking met 200 tot 250 partners op de eigen gesloten marketplace is er daar één van. Ook komt het bedrijf in februari met een nieuwe campagne: V&D is terug. En: het Prijzencircus wordt in ere hersteld.
Het liep niet direct storm bij de lezing van V&D op de Webwinkel Vakdagen in de Jaarbeurs in Utrecht. En dat paste goed bij de zin op eerste slide van de presentatie: 'V&D de grootse (on)bekende startup van Nederland'. Warenhuis, kleding, failliet, oud en schoolspullen Rob Koldewijn, e-commerce manager bij V&D, trapte als eerste de Webwinkel Vakdagen af, tegelijk met zijn baas Roland Kahn die als key note-spreker stond opgesteld in de grote zaal. De zaal werd uitgenodigd om mee te doen via een interactieve tool op de smartphone. De vraag luidde: aan welk woord denk je bij V&D? Op

Log in om verder te lezen

Inloggen

 


Professionals in de schoenenbranche lezen Schoenvisie. Sluit nu een digitaal proefabonnement af (stopt automatisch) en ontvang gratis een maand lang, 24/7 volledige en onbeperkte toegang tot www.schoenvisie.nl

Neem een proefabonnement