TOP

V&D lanceert nieuwe website

Warenhuis V&D lanceerde onlangs een nieuwe website. Daarnaast vierden ontvingen zij ook de miljoenste click&collect-klant.

Op 3 november 2015 lanceerde V&D een compleet vernieuwde website met mobile-first design. Ken Fontijn, directeur e-commerce bij V&D, zegt in een persbericht: “Ons doel is om elke klant het juiste product te adviseren. Met het nieuwe platform Demandware en ordermanagementsysteem hebben we hier veel meer mogelijkheden voor. Zowel op vd.nl als voor de total retailstrategie van V&D, nu en in de toekomst.”

Productinformatie

Op de vernieuwde website krijgen klanten uitgebreidere productinformatie. Zo wordt op de productoverzicht pagina direct zichtbaar in welke kleuren en maten de producten beschikbaar zijn en kunnen producten in een wensenlijst worden geplaatst.

Rode loper

In V&D Utrecht werd afgelopen zaterdag de rode loper uitgelegd voor de miljoenste click &collect-klant. De klant kreeg, samen met drie vriendinnen, een verwenmiddag bij het warenhuis. De dag bestond uit een make-over met stylisten en visagisten, een professionele fotoshoot en een lunch bij La Place.

Omnichannel

Een derde van de klanten maakt gebruik van de gratis service om online bestellingen in de winkel op te halen. Ken Fontijn, directeur E-commerce van V&D: “Alle processen binnen V&D zijn volledig afgestemd op de omnichannel shopervaring van onze klant.”