TOP

Van Os tassen en koffers start met loyaliteitsprogramma

De tassenwinkel Van Os tassen en koffers is gestart met een membership-programma waarbij klanten in aanmerking komen voor extra kortingen.

Met het nieuwe loyaliteitsprogramma van Van Os tassen en koffers kan worden gespaard voor extra kortingen en prijzen. Klanten van zowel de webshop als van de 31 filialen kunnen vanaf maart 2019 sparen met het nieuwe systeem. De vraag om meer extra’s en een spaarprogramma komt op verzoek van klanten zelf.

Exclusieve aanbiedingen

Eigenaar Hein van Os vertelt in een persbericht: “Met ons nieuwe membership-programma willen wij graag onze trouwe klanten belonen en hen voorzien van exclusieve aanbiedingen. Met voordelen zoals bijzondere winacties, standaard gratis verzending en exclusieve kortingen willen wij de klantbeleving naar een hoger niveau tillen én ook de webshop en onze winkels dichter naar elkaar toebrengen.”

Binnen het programma spaart iedere klant punten op basis van uitgaven. De klant start in het loyaliteitsprogramma als Member, en met het sparen van meer punten kan de klant klimmen tot VIP- of Premium-member. Hoe hoger de status, des te meer voordelen.