TOP

Van Bommel neemt activiteiten in Duitsland in eigen hand

Schoenfabriek van Bommel wijzigt de strategie voor de Duitse markt. Na twee jaar met een agentschap voor de Duitse markt gewerkt te hebben, neemt Van Bommel de verkoop en distributie in Duitsland weer in eigen hand.

“De samenwerking met een nationaal verkoopagentschap heeft de afgelopen twee jaar veel bijgedragen aan de introductie van het merk Floris van Bommel in Duitsland. Maar we hebben nu een punt bereikt waarin een wijziging in de strategie nodig is. Door directe banden met de Duitse markt aan te knopen, kunnen we verder uitbreiden,” zegt commercieel directeur Pepijn van Bommel in de Duitse vakpers.

Nieuwe export manager
Om Floris van Bommel verder op de Duitse markt te ontwikkelen is de 41-jarige Patrick Meijers aangesteld als nieuwe export manager. Hij is sinds november 2011 bij Van Bommel in dienst en gaat voor het Nederlandse schoenenmerk een Duits sales team samenstellen. Eerder werkte Meijers onder andere bij de sneakermerken Adidas, Converse en Puma.