TOP

Unlimited Footwear Group breidt portfolio uit met G-Star RAW footwear licentie

Unlimited Footwear Group (UFG) heeft haar merkenportfolio verrijkt met de G-Star RAW adult footwear licentie. Als merkendivisie van UFG zal Brands-360 vanaf seizoen AW21 het design, productie, sales, marketing en distributie faciliteren voor dit wereldwijd gerenommeerde jeansmerk.

G-Star RAW is opgericht in 1989 en heeft een tomeloze passie voor denim, wat het merk ertoe heeft aangespoord vakmanschap naar een geheel nieuw niveau te tillen. “Hardcore Denim” is de filosofie die ervoor zorgt dat het merk blijft innoveren en verkennen – tot in de kleinste details. Door deze toewijding aan kwaliteit en vooruitgang – met innovatie en duurzaamheid in de kern – daagt het merk zichzelf en de industrie uit om grenzen te verleggen.

Voor de toekomstige collecties zal Brands-360 vasthouden aan de karakteristieke look-and-feel van het jeansmerk. Er zullen twee footwear collecties per jaar worden uitgebracht, qua timing afgestemd met de apparel drops van G-Star RAW. Deze zullen verkocht worden in Europa en de Verenigde Staten, via de G-Star RAW brandstores en g-star.com. Brands-360 zal gebruik maken van haar eigen internationale distributienetwerk en de sterke internationale positie van UFG.

De samenwerking met G-Star RAW is voor UFG en Brands-360 een bijzondere kans om de organisatie te versterken en verder te internationaliseren. De combinatie van de passie van G-Star RAW voor denim en de vele jaren van expertise in de footwear branche van UFG tilt de toekomstige collecties ongetwijfeld naar een hoog niveau.

Neem voor vragen met betrekking tot deze samenwerking contact op met Brands-360. Dit kan telefonisch of per mail.

Brands-360
New Yorkstraat 48
1175 RD Lijnden
Nederland

office@brands-360.com
+31 (0)20 3033800
Brands-360.com