TOP

Toon van Gorp viert 20-jarig jubileum bij Solidus

Toon van Gorp, het aanspreekpunt voor Solidus, vierde in 2019 zijn 20-jarige jubileum bij het schoenenmerk.

Al twintig jaar is Toon van Gorp het aanspreekpunt voor comfortschoenenmerk Solidus in de Benelux. De interesse in comfortschoenen werd gewekt door zijn grootvader die als ortopedisch schoenmaker de comfortschoenenwinkel Daems in Mol oprichtte. Tijdens zijn opleiding marketing onderzocht Van Gorp de Belgische comfortschoenenmarkt. In augustus 1999 startte hij als accountmanager bij Profisor BV.

Familiebedrijf

In een persbericht laat Van Gorp weten: “Binnen dit familiebedrijf waardeer ik de hoge mate van teamwork, de drive om voortdurend verder te blijven ontwikkelen en de ambitie om elk seizoen weer te gaan voor tevreden klanten.”

Lekker lopen

In 2015 sprak Schoenvisie met Van Gorp over Solidus: “Onze doelstelling is meer dan alleen schoenen te verkopen.  De consument lekker laten lopen op een leuke schoen – al dan niet voor zijn eigen steunzolen – is onze missie. Met vakkundig onderbouwd verkoopadvies wordt de prijs minder van belang en wordt er meer gericht op de daadwerkelijke klantvoordelen.”