TOP

TME: Hoe Lokalheroz door social media wereldberoemd is geworden

LocalHeroz publieksfavoriet ING retailjaarprijs. In het voorjaar van 2008 kwam er voor Joël Ferdinandus, met openen van zijn winkel 'LokalHeroz' de 'All inclusive store for men', een lang gekoesterde jongensdroom uit. Krap een jaar later werd LokalHeroz publieksfavoriet tijdens het ING Retailjaarprijs gala, één van de meest 'innovatieve retail concepten' volgens het HBD en als klap op de vuurpijl door de PENTHOUSE uitgeroepen tot mooiste mannenwinkel van Nederland.

Binnen mum van tijd werd deze nieuwerwetse one-stop-shop een creatieve broedplaats, hofleverancier van- en een must-go voor- ieder zichzelf respecterende man van de 21e eeuw. Inmiddels heeft hij een grote groep #Helden om zich heen weten te verzamelen, die naast klant ook ambassadeurs van deze bijzondere winkel zijn geworden. Heeft hij duizenden bezoekers per maand op zijn website Lokalheroz en is hij met @LokalHeroz één van de retailpioniers in de virtuele wereld van socialmedia en behoort hij tot de 1,4% van de Nederlandse (twitter) gebruikers met meer dan 1000 followers. Tijdens de Textilia Mode Experience verteld hij hoe hij door slim gebruik van sociale media wereldberoemd (in Rotterdam) is geworden.

Meld je nu aan en profiteer als abonnee van Textilia, Schoenvisie, Bengels en/of Sportcult van korting! Je betaalt slechts €129,- per kaartje i.p.v. €189,- voor de Textilia Mode Experience!  Als je met meer dan 4 personen gaat, meld je dan hier aan. Met 4 personen naar TME 2010 = voor 3 personen betalen.

Geen abonnee maar wel korting? Ben je nog geen abonnee maar wil je wel profiteren van korting? Dat kan! Want in dat geval bieden we je een half jaar abonnement op Textilia & toegangskaart TME voor
slechts € 199,-!