TOP

Thom Westerkamp Agenturen (Caprice): ‘We moeten het spel samen spelen’

Hoe kijken vertegenwoordigers naar de markt? In deze serie delen agenten uit de schoenenbranche hun visie op de retail, samenwerking met de winkelier en duurzaamheid. Dit keer is Thom Westerkamp van Caprice (Wortmann Group) aan het woord. “Ik heb de indruk dat de markt stabiliseert." Het is helemaal niet zo vanzelfsprekend dat Thom Westerkamp van Caprice in de schoenen is gegaan. Zijn vader zat in de kleding. Thuis werd er over mode gesproken, niet over schoenen. “Terwijl ik dat product eigenlijk veel interessanter vond”, zegt hij. “Schoenen hebben altijd al een bepaalde aantrekkingskracht op me gehad.” Westerkamp begint zijn loopbaan

Log in om verder te lezen

Inloggen

 


Professionals in de schoenenbranche lezen Schoenvisie. Sluit nu een digitaal proefabonnement af (stopt automatisch) en ontvang gratis een maand lang, 24/7 volledige en onbeperkte toegang tot www.schoenvisie.nl

Neem een proefabonnement