TOP

Tamaris lanceert kledingcollectie

Schoenenmerk Tamaris breidt uit met een kledingcollectie. De lijn omvat 100 items voor de lente-zomercollectie van 2020.

Schoenenlabel Tamaris is een samenwerking aangegaan met de Otto Group om de allereerste kledingcollectie te lanceren. Het schoenenmerk zet daarmee een nieuwe stap om een volwaardig lifestylemerk te worden. Eerder werden er al tassen, sieraden en brillen gelanceerd onder de merknaam van Tamaris.

Uitbreiden

“We willen de aantrekkingskracht van ons merk ten volle benutten en dit toepassen op andere productgebieden in de modebranche,” vertelt Jens Beining, ceo van de Wortmann Group in een persbericht. “Ons doel is om ons licentieportfolio voortdurend te ontwikkelen en uit te breiden.”

100 items

De kledingcollectie bestaat uit 100 items voor de lente-zomercollectie van 2020. De drie belangrijkste speerpunten zijn goede afwerking, premium kwaliteit en een goede pasvorm. De thema’s die centraal staan bij de schoenencollecties vormen de basis voor het ontwerp van de kledingstukken. De collectie bestaat onder andere uit jurken, shirts, blouses, jassen. De collectie is vanaf 25 februari te koop via Tamaris.com en Otto.de. Prijzen variëren van €24,95 voor shirts en €199,95 voor jassen.