TOP

Sustainable storytelling: 4 tips voor het vertellen van jouw duurzame verhaal

Je bent als mode- of schoenenondernemer bezig met het verduurzamen van je bedrijf en wilt je klanten hierover vertellen. Journalist Talita Kalloe van soulstores.com vertelde tijdens haar Trenddag-webinar op dinsdag 17 november hoe je dat doet. “Wees eerlijk over wat wel en wat nog niet lukt.”
Een paar cijfers. 65 procent van de consumenten is zich sinds de coronacrisis bewuster van de impact van hun consumptiegedrag. Als gevolg daarvan kiezen vier op de tien consumenten voortaan liever voor merken die weliswaar minder bekend zijn, maar wel vanuit duurzaamheidsoogpunt ondernemen. En meer dan de helft geeft aan een emotionele band te hebben met producten of organisaties die zij als duurzaam ervaren (Capgemini Research Institute, juli 2019). “De shift richting bewuster consumeren was al gaande”, zegt journalist en contentstrateeg Talita Kalloe. Ze is oprichter van Soul Stores, een online en offline platform voor iedereen die bewust wil kopen

Log in om verder te lezen

Inloggen

 


Professionals in de schoenenbranche lezen Schoenvisie. Sluit nu een digitaal proefabonnement af (stopt automatisch) en ontvang gratis een maand lang, 24/7 volledige en onbeperkte toegang tot www.schoenvisie.nl

Neem een proefabonnement