TOP

Stopkracht: de interactieve Reebok etalage in Amsterdam

Slechts visueel je klant verleiden is anno 2011 niet meer doeltreffend genoeg. Sportmerk Reebok bedacht daarom een interactieve etalage voor de Reebok Front Runner store op de Amsterdamse Kalverstraat. Een blikvanger met stopkracht.

De lucratieve etalage van de Amsterdamse Reebok-winkel maakt het letterlijk mogelijk om handmatig het licht in de winkeletalage te remixen. De consument plaatst zijn of haar hand voor de sensoren die in de etalage zitten verborgen. Door vervolgens te spelen met het licht kan de consument lichtshows triggeren en de verschillende schoenen uit de nieuwe Reebok Lite collectie in de schijnwerper zetten.

Iconische sneakers
In navolging van andere bekende sportmerken heeft ook Reebok iconische sneakers uit het Reebok-verleden voorzien van een nieuwe look. In de interactieve etalage staat deze Reebok Classic Lite collectie centraal. De schoenen uit de nieuwe Lite sneaker collectie zijn ultra licht en opvallend door het retro design.

Opvallende samenwerking
Door een samenwerking tussen Reebok Classicsen hiphop ster Swizz Beatz voor de internationale Reethym of Lite campagne is de interactieve Reebok etalage tot stand gekomen. Swizz verzon het visuele etalage concept dat draait om dans, muziek, kunst en stijl en produceerde tevens voor de Reebok commercial het nummer ‘International Party’.