TOP

Social media voor moderetailers: editorials (met 5 tips) [deel 7]

Grote kans dat je winkel op Facebook en misschien wel op Instagram te vinden is. De vraag is wat je ermee doet. Likes krijgen voor een aangekondigde uitverkoop is leuk, een goede relatie opbouwen met fans van de winkel véél leuker. Hoe je dit voor elkaar krijgt leggen we samen met Richard Derks van IIZT social en digital creatives uit in een serie over succesvolle social engagement. Deze keer: hoe maak ik een editorial?
Jij weet dat je winkel bijzonder is, je klant weet dat je winkel bijzonder is, maar er zijn ook potentiele klanten die dat nog niet weten. Hiervoor kun je gaan adverteren en een social media strategie opzetten. Oók kan andere media voor je werken in de vorm van een editorial. Met het juiste verhaal ontvang je in één klap heel veel aandacht. Editorials zijn eigenlijk trofeeën, merkt Richard Derks op. “Jij bent vanwege je ondernemerschap in de media verschenen. Bijvoorbeeld met een interview of evenement in de lokale krant. Hartstikke leuk voor meer naamsbekendheid, ook ná de plaatsing. Door het

Log in om verder te lezen

Inloggen

 


Professionals in de schoenenbranche lezen Schoenvisie. Sluit nu een digitaal proefabonnement af (stopt automatisch) en ontvang gratis een maand lang, 24/7 volledige en onbeperkte toegang tot www.schoenvisie.nl

Neem een proefabonnement