TOP

Shoescan: ‘mooie omzetplus’ voor schoenenbranche in Q2 2019, online grootste stijger

De gezamenlijke omzet van schoenenaanbieders is in het tweede kwartaal van 2019 met 5,7 procent gestegen ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar. Online retailers plusten met 18,2 procent, offline retailers leverden 2,1 procent in. Dat en meer blijkt uit de Shoescan van GfK voor Inretail. De productgroep schoenen realiseerde een ‘mooie omzetgroei’ van 5,7 procent in het tweede kwartaal van 2019, meldt Inretail in een persbericht. Dat blijkt uit de Inretail/GfK Shoescan. Het gaat om de gezamenlijke resultaten van online en offline retailers, het grootwinkelbedrijf en het mkb. In de meting worden ook de resultaten van moderetailers en warenhuizen

Log in om verder te lezen

Inloggen

 


Professionals in de schoenenbranche lezen Schoenvisie. Sluit nu een digitaal proefabonnement af (stopt automatisch) en ontvang gratis een maand lang, 24/7 volledige en onbeperkte toegang tot www.schoenvisie.nl

Neem een proefabonnement