TOP

Schoenvisie lanceert eerste digitale magazine

Schoenvisie lanceerde op 15 september haar allereerste digitale magazine.

Dinsdag 15 september is het allereerste online magazine van Schoenvisie gelanceerd, voor op laptop, tablet en mobiel. Blader door het magazine voor collectiebeelden, achtergrondverhalen, interviews, video’s en de bestsellers van standhouders op de ISLN! Niet te missen informatie in een modern en digitaal jasje. Lees het magazine hoe u dat wilt. Het magazine past zich automatisch aan op uw apparaat.

Later dit jaar zal er – naast geprinte edities – nog een online magazine verschijnen. Wilt u altijd ons digitale blad als eerste in uw inbox ontvangen? Dan kunt u uw mailadres achterlaten op www.schoenvisie.nl/magazine.

In het nieuwe online magazine van Schoenvisie kunt u onder andere het volgende lezen:

Interview Reynier van Bommel: ‘Stimuleer bijverkoop’


Ondanks de moeilijke marktomstandigheden groeit Schoenfabriek Van Bommel nog steeds. Algemeen directeur Reynier van Bommel gruwelt van de vroege uitverkoop in Nederland en gelooft in bijverkoop.  “Bij één op de tien paar schoenen kun je ook een tas verkopen. Daarom willen we ook lederen tassen, accessoires en sokkencollecties ontwikkelen.”

Even afrekenen bij The Men’s Club in Wijk bij Duurstede



The Men’s Club biedt een kijkje in de kassa aan de hand van een bongemiddelde.  ‘Dankzij een strak inkoopbeleid was er weinig over voor de uitverkoop’. Zijn ze tevreden met het bedrag op de kassa? En hoe stimuleren ze de verkoop?

De winkel van de toekomst


Winkelleegstand, faillissementen, online concurrentie en grillige consumenten. Het retaillandschap is in de afgelopen tien jaar drastisch veranderd. Hoe moet de winkel er in de toekomst uitzien om te kunnen overleven?

Etalage: gespot door Schoenvisie



Het Zuiderzeemuseum is een modetentoonstelling rijker, bloggers tippen Engelse tassen, sportmerken Salene en Dynafit keren terug op de Nederlandse markt en ook het luxe vrouwenmerk Peron maakt een comeback. Bekijk meer nieuwtjes in de Etalage.

Vakidioot: tassenontwerpster Hester van Eeghen



Hester van Eeghen hoopt ooit Angela Merkel of Hilary Clinton met haar ontwerpen te zien. Ze kan niet zonder kleur en adviseert iedereen om authentiek te blijven. Klik snel verder voor o.a. haar mooiste modeherinnering en grote voorbeeld.

ISLN: dit zijn de best verkochte modellen



Welke modellen zijn hot voor zomer 2016? Tijdens de Internationale Schoenen en Lederwarenbeurs (ISLN) in Cast maakte Schoenvisie op maandag 24 augustus een rondje door het inkoopcentrum en vroeg een aantal merken naar hun bestsellers van de beurs.

Uw mening is belangrijk

Wij doen er alles aan om het nieuwe magazine goed te laten werken. Mocht u er op- of aanmeringen hebben of een foutmelding krijgen, dan kunt u mailen naar  klantenservice@schoenvisie.nl. We horen graag wat u ervan denkt!