TOP

Schoenenreus focust op omnichannelstrategie

Schoenenreus lanceerde afgelopen maand al een mobiele website en wil nu internetzuilen in haar winkels plaatsen. Dit past in de strategie om het omnichannel karakter van de schoenenwinkel te verbeteren.

Schoenenreus lanceerde vorige maand een mobiele website voor shoppers met een smartphone of tablet. De keten kiest hier onder meer voor omdat het aantal bezoekers van schoenenreus.nl via mobiele apparaten steeds groter wordt. Ook de webshop werd al vernieuwd.

Webverkopen verdubbeld

Het aantal verkopen in de webwinkel is in het eerste half jaar van 2013 meer dan verdubbeld. Volgens Schoenenreus is de webwinkel sinds kort het grootste filiaal van Schoenenreus. In geen van de 141 winkels in Nederland en België wordt meer omzet behaald.

Omnichannel

Schoenenreus wil nu ook internetzuilen in winkels plaatsen om haar omnichannelstrategie te ondersteunen. De online vernieuwingen komen daarmee ook goed in de winkels terug.