TOP

Schoenen van de Graaff voegt nieuw merk toe aan portfolio

Schoenen van de Graaff heeft haar merkenpakket uitgebreid met het klompenlabel Softclox. Het bedrijf is ervan overtuigd dat de schoenen volgend jaar een gewild mode-item worden.

Aankomend inkoopseizoen is er bij Schoenen van de Graaff een nieuw merk te vinden. Met ingang van zomer 2019 gaat het agentuur het klompenlabel Softclox verkopen, ´omdat wij ervan overtuigd zijn dat comfortabele en modische klompjes volgend voorjaar een mode-item zullen zijn´. De schoenen zijn gemaakt van natuurlijke materialen als touw, raffia en hout en hebben een buigzame zool voor extra comfort.

De collectie van Softclox is vanaf 6 augustus 2018 te bewonderen in schoenencentrum Cast in Nieuwegein op de eerste verdieping in showroom 357.

Softclox

Softclox wordt in 2006 opgericht door vijf professionals uit de schoenenbranche. De vrienden maken modische klompen met flexibele zolen. Naast zomerklompen brengt Softclox ook winterschoenen met een houten zool. De schoenen worden volledig in Europa geproduceerd.