TOP

s.Oliver lanceert nieuw shop-in-shopconcept voor schoenenwinkels

Voor het merk s.Oliver lanceert Shoe.com GmbH & Co. een nieuw shop-in-shopconcept. Het veelzijdige en flexibele ontwerp kan al vanaf een kleine 3 vierkante meter.

Retailers kunnen vanaf nu gebruik maken van een nieuw s.Oliver shop-in-shopconcept voor zowel de mannen- als de vrouwenschoenen. Het ontwerp is gebaseerd op de industriële chic-look van de s.Oliver-winkels en al beschikbaar vanaf 3 vierkante meter. Dit kan later eventueel worden uitgebreid. Het systeem is gemaakt in samenwerking met een in de detailhandel gespecialiseerd creatief bureau.

Flexibel en veelzijdig

Het nieuwe shop-in-shopconcept is afgestemd op de monobrand stores van s.Oliver Shoes. Er wordt gebruikgemaakt van licht hout, metalen elementen en vilten matten voor een industrieel, maar toch ook huiselijk gevoel. Er is veel ruimte vrij gehouden om dozen te presenteren. Hoogtepunten van de collectie kunnen worden weergegeven op ‘premium presenters’ in het midden van de ruimte, met de maten op voorraad direct eronder. Het concept biedt de mogelijkheid om de ruimte een aantal keer per jaar te veranderen met nieuwe beelden en decoraties.

s.Oliver

Shoe.com is onderdeel van de Duitse schoenengigant Wortmann Group en heeft haar hoofdkantoor in Detmold. Het bedrijf heeft het merk s.Oliver Shoes sinds 2005 wereldwijd onder licentie ontwikkeld en op de markt gebracht.