TOP

Reportage: dit was de wintereditie van Buy&Bloom 2019

Van zondag 24 tot en met woensdag 27 februari stond schoenencentrum Cast in het teken van Buy&Bloom. Dit seizoen waren er flink wat veranderingen. Zo verdween de beurs BrandNew en werd die vervangen door vier segmentatiedagen. “Het is beter dat er één inkoopmoment is.”
Dit seizoen gooide Cast het hele beurssysteem om. BrandNew verdween en daarvoor in de plaats kwamen vier segmentatiedagen: Sport, Kids, Fashion en Comfort. De beurs Buy&Bloom bleef wel, al werd die vorig seizoen al ingekort: van vijf dagen naar drie. Caroline Bokslag van Ilse Jacobsen vindt het positief dat BrandNew is vervallen: “Het is beter dat er één inkoopmoment is en niet verdeeld over twee beurzen.” Over het aantal dagen twijfelt Bokslag: “Ik weet niet of je drie dagen nodig hebt. Alleen maandag en dinsdag is ook prima. Modefabriek is ook twee dagen en dat red je prima.” Registratie Ook

Log in om verder te lezen

Inloggen

 


Professionals in de schoenenbranche lezen Schoenvisie

Neem een abonnement