TOP

Rebranding voor Spaanse vakbeurs Momad

Momad, de Spaande mode- en schoenenbeurs krijgt een naamsverandering en breidt uit.

De Spaanse mode- en schoenenbeurs Momad ondergaat met ingang van 2019 een rebranding. Dat meldt beursorganisator Ifema in een persbericht. Voorheen fungeerde het merk Momad als paraplu voor de vakbeurzen Momad Metropolis (mode) en Momad Shoes (schoenen). Die concepten komen te vervallen. De modebeurs gaat verder als Momad en breidt uit.

Naast fashionlabels zijn er op de aankomende editie (8 t/m 10 februari in Feria de Madrid) ook schoenen- en accessoiremerken te vinden. Het event vindt gelijktijdig plaats met de beurzen Bisutex (sieraden en accessoires), MadridJoya (sieraden en horloges) en Intergift (cadeaus en decoratie). Bezoekers hebben toegang tot alle evenementen.

Momad Shoes wordt vervangen door ShoesRoom by Momad, dat van 1 t/m 3 maart gehouden wordt op de nieuwe locatie La Nave in Madrid. De beurs werkt met een showroom-concept en vaste modulaire standopbouw. “Daardoor worden de kosten voor deelnemende merken lager en komen de producten beter uit”, laat Ifema in een persbericht weten.