TOP

Puma scoort door chunky sneakers

Sportmerk Puma profiteert flink van de chunky sneakerhype. Het label zag de verkopen in het tweede kwartaal met bijna 17 procent stijgen ten opzichte van vorig jaar. De chunky sneakerhype heeft Puma geen windeieren gelegd. Het sportmerk zag in het tweede kwartaal van 2019 de verkopen met bijna 17 procent stijgen ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar. De verkopen stegen daarmee tot ruim 1,2 miljard euro, zo blijkt uit een persbericht. Het sportlabel stelt dat de goede cijfers mede komen door de populariteit van de bulky sneaker. De schoenenafdeling van Puma pluste met 14,5 procent ten opzichte van vorig

Log in om verder te lezen

Inloggen

 


Professionals in de schoenenbranche lezen Schoenvisie. Sluit nu een digitaal proefabonnement af (stopt automatisch) en ontvang gratis een maand lang, 24/7 volledige en onbeperkte toegang tot www.schoenvisie.nl

Neem een proefabonnement