TOP

Puma gaat samenwerking aan met Fossil voor horlogecollectie

Sportmerk Puma en sieradenlabel Fossil hebben een wereldwijde licentieovereenkomst afgesloten voor het ontwerpen, ontwikkelen en distribueren van Puma-horloges en -wearables.

Sieraden- en tassenmerk Fossil gaat een uitgebreid assortiment horloges en smartwatches ontwikkelen voor sportmerk Puma. De wereldwijde licentieovereenkomst is getekend tot 2028 en de eerste producten worden in 2019 gelanceerd. “Tijd maakt of breekt atleten, daarom is de juiste partner voor horloges en wearables bijzonder belangrijk voor ons merk”, vertelt Bjørn Gulden, ceo van Puma, in een persbericht. “We werken graag samen met Fossil Group, wiens sterke focus op innovatie ons helpt om producten te maken die passen bij de behoeften van onze consumenten en ’s werelds snelste atleten.”

Tot december 2016 werkte Puma samen met Swiss voor het maken van de horlogecollectie.

Distributiemogelijkheden

De nieuwe Puma-horloges zullen beschikbaar zijn bij onder andere geselecteerde warenhuizen, speciaalzaken en e-commerce kanalen uit het uitgebreide wereldwijde netwerk van Fossil Group. Kosta Kartsotis, ceo van Fossil Group: “Puma is een van ’s werelds toonaangevende sportmerken. We zijn verheugd om met hen samen te werken en onze hoogwaardige ontwerp- en distributiemogelijkheden naar de Puma-horlogecollectie te brengen.”