TOP

Podo Linéa organiseert ‘experience’-dag

Podo Linéa organiseerde op maandag 13 januari 2014 een ‘experience’-dag voor de aangesloten leden en hun winkelmedewerkers.

Podo Linéa is het comfortschoenenconcept van retailserviceorgansatie ANWR-Garant.

Volgens manager van Podo Linéa, Arnoud Reijmers, is een ‘experience’-dag een ideale manier om met winkelpersoneel  informatie en ervaringen uit te wisselen.

Ook wil de manager van Podo Linéa het winkelpersoneel verder kennis laten maken met de comfortmerken en Podo Linéa. De winkelmedewerkers hebben iedere dag contact met klanten. De consument wordt steeds kritischer, heeft veel aandacht nodig, verwacht kennis en expertise en vooral ook eerlijk advies.  

Succesvolle verkoper
De dag werd gestart met een sessie van consumentenpsychologe en trainer Guyonne Hayen van Bureau C3. Ze heeft veel ervaring opgedaan in de retailsector en weet als geen ander hoe je een succesvolle verkoper kunt zijn. Na de lunch werd de dag vervolgd met bezoeken aan de leveranciers Verhulst, Wolky, Durea en Frans Muller. Deze leveranciers werden in kleinere groepjes bezocht, zodat er ook voldoende ruimte was om vragen te stellen.

Volgens de organisatie waren de reacties van de deelnemers positief en daarom zal Podo Linéa dit initiatief zeker continueren. Verschillende leveranciers hebben zich al aangemeld voor de volgende ‘experience’-dag.