TOP

Phenomene breidt portfolio uit


Het schoenenagentuur Phenomene heeft het merkenpakket uitgebreid met het Australische label Django & Juliette.

Het Australische label Django & Juliette is de nieuwste aanwinst in het merkenpakket van Phenomene. Dit merk werd in 2001 gelanceerd door Kerrie Munro, die de namen van haar neefje en nichtje gebruikte voor haar merk: Django en Juliette. Al snel werd het vrouwenschoenenmerk een van de grootste in het pakket van het Australische agentuur Munro Footwear Group. Elke collectie wordt ontworpen in Melbourne, en Munro probeert elk model om de comfort en kwaliteit zo hoog mogelijk te krijgen.

De verkoopprijzen van Django & Juliette liggen tussen de €100,- en €260,-, met een marge van 2.6. Alle schoenen worden gemaakt in de maten 35 tot en met 42 en elk model wordt in gemiddeld acht kleuren uitgebracht.

Bernard van Dijk is de eigenaar van agentuur Phenomene. Naast dit label heeft hij onder andere Blowfish Malibu, Gola en Fred Perry in zijn pakket. Je vindt zijn showroom in Cast op nummer 374.

 

django  juliette 11

django  juliette 13

 

django  juliette 6

django  juliette 12

django  juliette 13