TOP

Patrick van de Woude blikt terug op 10 jaar ETQ en kijkt vooruit: ‘We willen onszelf blijven verbeteren’

ETQ bestond in 2020 tien jaar. Corona zette een streep de jubileumfestiviteiten, maar verder heeft het Amsterdamse sneakermerk een succesvol jaar achter de rug. De wholesale-strategie werd aangescherpt en de duurzame ambities verder uitgerold. Medeoprichter en creatief directeur Patrick van der Woude: “We willen onszelf blijven verbeteren.”
Foto: RJR Fotografie 2020 had het jaar van ETQ moeten worden, maar werd het jaar van corona. “We hadden een hoop gepland; we zouden bij de Bijenkorf in Amsterdam een corner van 80 vierkante meter inrichten, waar we de evolutie van ETQ wilden laten zien, met een bar waar na de opening geborreld kon worden. Dat feestje wilden we doortrekken naar onze brandstore in Amsterdam, want die bestond afgelopen september ook vijf jaar. Verder hadden we een aantal dingen in en om de winkel gepland tijdens het Amsterdam Dance Event, aangezien we in het pand van de voormalige club Roxy

Log in om verder te lezen

Inloggen

 


Professionals in de schoenenbranche lezen Schoenvisie. Sluit nu een digitaal proefabonnement af (stopt automatisch) en ontvang gratis een maand lang, 24/7 volledige en onbeperkte toegang tot www.schoenvisie.nl

Neem een proefabonnement