TOP

Nu in Schoenvisie #8: Wortmann Group, Shoeth en zomertrends van de beurzen

De nieuwe digitale Schoenvisie is uit! In deze editie lees je interviews met Jens Beining, de ceo van de Wortmann Group, en retailer Trudy de Jong, die haar nieuwe schoenenwinkel Shoeth opende tijdens de lockdown. Met inkooptips van de Schoenendagen en Gallery Fashion & Shoes en de impact van de coronacrisis op winkelgebieden. Abonnees ontvangen het magazine op 2 oktober via de mail en/of kunnen het via dit bericht lezen.
Schoenvisie #8 lezen? Klik op de cover of een van de artikelen hieronder. Ceo Wortmann Group: ‘In crisistijd moet je investeren, niet bezuinigen’ In vijf maanden is er door Covid-19 meer veranderd dan normaal in vijf jaar, ziet Jens Beining, ceo van de Wortmann Group. De Duitse schoenengigant speelt hier onder meer op in door versneld te digitaliseren en leverritmes aan te passen. In een exclusief interview licht hij zijn strategie toe.   Markt in cijfers: Impactanalyse retail post-corona Corona houdt flink huis in de Nederlandse winkelgebieden, vooral in grote steden. Dat blijkt uit de impactanalyse ‘Retail post-corona’ van Q&A

Log in om verder te lezen

Inloggen

 


Professionals in de schoenenbranche lezen Schoenvisie. Sluit nu een digitaal proefabonnement af (stopt automatisch) en ontvang gratis een maand lang, 24/7 volledige en onbeperkte toegang tot www.schoenvisie.nl

Neem een proefabonnement