TOP

Nu in Schoenvisie 5-2014

De nieuwe editie van Schoenvisie is verschenen!

Abonnees van Schoenvisie hebben editie 6 op 25 juli 2014 in de brievenbus ontvangen. Hierin leest u onder meer een exclusief interview met Oliver Reichert, één van de twee ceo’s van het Duitse voetbedsandalenmerk Birkenstock.

Trendwatcher Bea de Roo selecteerde vijf trendthema’s in de vrouwenmode voor lente-zomer 2015. Ook ziet u tien pagina’s met mannen-, vrouwen- en kinderschoenen die door de verschillende leveranciers op de (inter)nationale modebeurzen werden getoond.

Rijdende schoenenwinkel
In de rubriek ‘Nieuw gezicht’ vertelt Jolanda van Eijk over de start van haar eigen schoenenmerk Eijk Amsterdam in 2013. Roeland Siebenga van Siebenga Schoenen in Wolvega komt in ‘Hart voor de zaak’ aan het woord over zijn rijdende schoenenwinkel, waarmee hij zes dagen per week op de markt staat.

Frank Kersting van Kersting Shoes geeft in ‘Even afrekenen’ openheid van zaken aan de hand van een bongemiddelde van zijn winkel in Amsterdam Zuid-Oost. De gastcolumn is geschreven door Erik Heldoorn, general manager van Ecco Europe West.

Nog geen abonnee van Schoenvisie? Klik hier voor een abonnement.