TOP

Noë opent Brand Store in Amsterdam


Het Belgische schoenenlabel Noë opende in april haar eerste vestiging in Amsterdam. Daarmee komt het aantal Nederlandse winkels op zes te staan.

Het kleurrijke, Belgische schoenenlabel Noë heeft haar zesde Brand Store in Nederland geopend. In april gingen de deuren open van de eerste vestiging in Amsterdam. In het nieuwe filiaal is (net als in de andere Brand Stores) de complete collectie van basic pumps, enkellaarsjes en handtassen te verkrijgen. Daarnaast is ook de luxelijn N-Collection te koop en is er een wisselend aanbod aan limited editions.

Ook zijn er in de winkel meer dan 80 kleuren nagellak van Faby te koop en accessoires voor bij de lederen producten. Op de website schrijft het schoenenlabel: “Storemanager Debby verwelkomt je elke dag van de week met hoogstaande service in deze ruim opgezette, in licht badende snoepjeswinkel.” Naast de zes Brand Stores in Nederland heeft Noë ook nog winkels in Antwerpen (België) en in Tonsberg (Noorwegen).

88 kleuren

Noë maakt het ‘perfecte paar voor iedere vrouw’, van stilleto’s tot enkellaarsjes en van peeptoes tot sandalen. Om de schoenen goed bij elke kledingstijl te laten passen, worden alle modellen in 88 kleuren gemaakt. Het gehele productieproces vindt plaats in Italië. Noë kent drie belangrijke premissen: ‘een duurzaam en weldoordacht ontwerp, kwaliteitsgerichte productie door Italiaanse experts en een uitmuntende klantenservice’.

Eind 2017 opende Noë een pop-up store in Haarlem, niet lang daarna werd de tijdelijke winkel omgebouwd tot een Brand Store. Een week later opende het label nóg een winkel; in Breda dit keer. Schoenvisie sprak in november 2018 met Erna Kupers, salesmanager van het merk.

Uitbreiden

Over de toekomstplannen vertelde ze destijds: “We willen verder uitbreiden, misschien ook wel wat meer eigen winkels maar we kijken momenteel ook verder naar andere landen. Eigenlijk wil je uit blijven breiden en vernieuwen en op tijd de basismodellen een nieuwe touch geven. Je moet altijd bezig blijven, als je stilstaat houdt het op. In de schoenenwereld moet je altijd om je heen blijven kijken en zien wat de markt doet, dat is het belangrijkst.”