Xsensible klaar voor de nieuwe generatie
Tijdens de Schoenendagen in Cast begin februari kreeg Xsensible
FINALISTEN SCHOENMAKERIJ VAN HET JAAR 2024 BEKEND
De Nederlandse Schoenmakers Vereniging heeft op vrijdag 16 februari
Interview Bobbies: ‘Met twintig verkooppunten in Nederland zouden we al heel tevreden zijn’
In 2010 lanceerden de Franse vrienden Antoine Bolze en
Winkelleegstand begint weer te stijgen: faillissementen en vergrijzing de voornaamste redenen
Na een stabiele periode waarin de leegstand lang op
LOAVIES lanceert in samenwerking met DHL een exclusieve sneaker
Beeld: LOAVIES LOAVIES, het toonaangevende modemerk bekend om zijn
Floris van Bommel komt met brandweersneaker
Eerder heeft Floris van Bommel samengewerkt met diverse bekende
Advertenties als bijverdienste voor winkelketens
Winkelketens stellen steeds vaker advertentieruimte beschikbaar op hun eigen
Wear geeft sneakers een tweede leven: ‘Een Jordan verkoopt vanzelf, de kunst is onbekendere modellen door te verkopen’
De Rotterdamse start-up Wear geeft afgedankte sneakers een nieuw