TOP

Nieuwe medewerkers bij Monck

Het Nederlandse tassenmerk Monck wil de komende tijd flink aan de weg gaan timmeren. Het tassenassortiment wordt uitgebreid en er komen diverse accessoires bij. Bovendien worden de commerciële en marketingactiviteiten uitgebreid. Om dat te realiseren heeft Mieke Galiart twee nieuwe medewerkers: Ine en Claudia van Hout uit Helmond.

Met zijn drieën proberen ze Monck de komende tijd op de kaart te zetten: eerst in Nederland, daarna ook in het buitenland.

Naamsbekendheid
Een van de belangrijkste activiteiten is het vergroten van de naamsbekendheid van Monck. “Een BN’er, die met onze tas in een televisieprogramma te zien is, zou een geweldig scenario zijn, maar we zullen denk ik op een iets lager niveau moeten instappen,” zegt Mieke Galiart.

“We gaan onze website vernieuwen, het aantal exclusieve verkoopadressen in het midden- en hoogsegment zal uitgebreid worden, zodat het merk Monck een grotere bekendheid krijgt. Een frequente digitale nieuwsbrief gaat dat allemaal ondersteunen. Bovendien kunnen wij met zijn drieën méér realiseren dan ik alleen.”

Collectie
De collectie handgemaakte tassen van kalfsleer wordt gecombineerd met andere materialen en uitgebreid met bijpassende accessoires zoals riemen, portemonnees en agenda’s. In augustus verschijnt de nieuwe wintercollectie.