TOP

Nieuwe generatie, nieuwe koers: hoe Xsensible de Nike van de comfortsector wil worden

Een mijlpaal voor Xsensible: eind mei rolde in de fabriek in Portugal de miljoenste Stretchwalker van de band. Het succesmodel van het merk is er nu ook in een hippe nieuwe uitvoering, de Next Generation, die symbool staat voor de nieuwe generatie in het familiebedrijf. “Dit is onze meest sexy schoen ooit.”
Maanden hadden ze ernaar uitgekeken en op donderdag 27 mei was het eindelijk zover: de miljoenste Stretchwalker van Xsensible werd in elkaar gezet in de fabriek in Portugal. CEO Max Krol (59) en zijn kinderen Thomas (31), Isabel (24) en Do (24) stonden erbij met een fles champagne en een confettikanon. Het bewuste paar schoenen staat inmiddels onder een stolp op het hoofdkantoor van Nimco, waar het comfortschoenenmerk onderdeel van uitmaakt. Het familiebedrijf heeft misschien wel het mooiste onderkomen binnen de schoenenbranche; een eigen landgoed mét kasteel in het groene en heuvelachtige Berg en Dal, nabij Nijmegen. Daar treffen we

Log in om verder te lezen

Inloggen

 


Professionals in de schoenenbranche lezen Schoenvisie. Sluit nu een digitaal proefabonnement af (stopt automatisch) en ontvang gratis een maand lang, 24/7 volledige en onbeperkte toegang tot www.schoenvisie.nl

Neem een proefabonnement