TOP

Nieuw slippermerk: Moses [interview]

Agentuur Or.Els introduceerde voor zomer 2019 een nieuw label in Nederland, het kleurrijke slippermerk Moses. Na de modebranche verleggen agenten Job Arntz en Maarten van den Elsaker hun focus naar de schoenenretail. “Voor die groep is het ook een interessant product.” Moses komt uit het land van ‘milk and honey’, ofwel Israël. Leuk detail: de slippers ruiken ook naar melk en honing, een beetje althans. De Frans-Israëlische designer Sarah Gurt richtte het merk in 2014 op. “Ze wilde een slipper ontwerpen die er funky uitzag én waar je de hele dag op kunt lopen”, vertelt Job Arntz (27). Hij is

Log in om verder te lezen

Inloggen

 


Professionals in de schoenenbranche lezen Schoenvisie. Sluit nu een digitaal proefabonnement af (stopt automatisch) en ontvang gratis een maand lang, 24/7 volledige en onbeperkte toegang tot www.schoenvisie.nl

Neem een proefabonnement