TOP

Nieuw logo Reebok: de delta

Het sportschoenenmerk Reebok heeft een nieuw logo: de delta.

Reebok is nu te herkennen aan de delta: een rode driehoek. De letter uit het Griekse alfabet staat volgens Reebok symbool voor de verandering en positieve transformatie van het leven door fitness. Het nieuwe logo is te zien op alle nieuwe collecties die sinds deze maand in de winkels liggen.

Verandering
De Reebok delta bestaat uit drie delen. Elk deel staat voor een ander soort verandering: fysiek, mentaal of sociaal. Volgens het sportmerk zijn dat de manieren waarop een mens verandert als die zichzelf over zijn vermeende grenzen heen duwt en actief en uitdagend het leven omarmt.

Gezonde levensstijl
Het nieuwe logo moet aansluiten bij de veranderingen die het bedrijf twee jaar geleden heeft ingevoerd. “We hebben op onze kantoren zelf meegemaakt wat het omarmen van een gezonde levensstijl betekent. Op het hoofdkantoor in Massachusetts is de complete bedrijfscultuur veranderd. We werken harder, zijn productiever en gezonder: we zijn een verbeterde Reebok,” laat Matt O’Toole, hoofd marketing bij Reebok, weten. Volgens O’Toole kan iedereen veranderen met de juiste houding en benadering van het leven. “Dat is waar ons nieuwe logo voor staat.”

Casual sneaker
Half maart 2014 lanceerde Reebok een nieuwe casual sneaker: de Skyscape. Het Australische model Miranda Kerris is het gezicht van de campagne. Volgens het sportmerk was het een uitdaging om een stijlvolle en comfortabele schoen te creëren die vrouwen de hele dag zouden dragen. Het duurde twee jaar om de sneaker te ontwikkelen.

Miranda Kerr is het gezicht voor de Reebok Skyscape. 

Het Australische model Miranda Kerris is het gezicht van de campagne voor de Reebok Skyscape.