TOP

Nieuw gezicht: Lennart Creël van agentuur Brands

De Vlaamse radio-dj Lennart Creël maakte in 2015 een opmerkelijke switch. Hij begon zijn eigen agentuur, Brands. “Nieuwe merken op de markt zetten, dat is het leukste wat er is.”

In thuisland België is Lennart Creël (33) een bekende naam. Elke dag is hij primetime in de Vlaamse ether te horen. Daarnaast runt Creël sinds 2015 zijn eigen agentuur, Brands genaamd, voor schoenen, mode en (lifestyle-) accessoires. Lachend: “Mijn achtergrond als dj komt nu goed van pas. Mensen vinden het altijd leuk om me over de vloer te hebben.”

Zowel schoenen- als modewinkels

 Brands is actief in België en Luxemburg. De agentuur vertegenwoordigt de schoenenmerken Vico, Dogo en Blue Days, maar ook Salvatos (slippers), Odd Pears (sokken), Wooden Republic (zonnebrillen), 24Bottles (design waterflesjes) en de rugzakmerken Sprayground, Okiedog en Baumm. Een aanbod waarmee Creël zowel schoenenzaken als kledingwinkels en conceptstores wil bedienen.

Geen gevestigde namen

 Brands voert naar eigen zeggen originele en premiummerken. “Geen gevestigde namen, maar nieuwe labels die out-of-the-box durven denken en waarachter een bijzonder verhaal zit. Ik merk dat mensen weer openstaan voor dit type producten.”

Lees het volledige interview met Lennart Creël in Schoenvisie 5, die op 8 juli 2016 verschijnt.



Sluit nu een Schoenvisie Totaal Jaarabonnement af en ontvang 9 keer per jaar het blad met interviews, achtergronden en marktcijfers uit de schoenenbranche, plus onbeperkt toegang tot alle artikelen op onze website. Ook ontvang je twee keer per jaar de kleurkaarten, speciaal voor onze abonnees samengesteld door onze trendwatchers, en krijg je korting op evenementen als de Trenddag.

 

Heb je geen abonnement? Bekijk hier de mogelijkheden.

bestellen