TOP

Nieuw bij The Brand Club: Méliné

Ronald Tuyl heeft een nieuw merk toegevoegd aan het portfolio van zijn agentuur The Brand Club, het Italiaanse label Méliné. "Made in Italy, met een internationale uitstraling."

Méliné werd in 2006 opgericht door de zoon van een Italiaanse schoenmaker. Zijn doel was om traditioneel Italiaans vakmanschap en een moderne uitstraling samen te brengen in een merk voor vrouwen, mannen en kinderen. Ofwel: Made in Italy, maar met een internationale uitstraling. De fabriek bevindt zich in het centrum van de ‘Italiaanse laars’, aan de kust van de Adriatische zee. Van hieruit worden klanten over de hele wereld bediend.

Sneakers

Naast Méliné vertegenwoordigt Ronald Tuyl met The Brand Club de schoenenmerken Berkelmans, Camel Active en Osaka. Méliné is het eerste echte vrouwenschoenenmerk voor het agentschap; hoewel het label ook mannen- en kinderschoenen heeft, focust Tuyl zich met name op de vrouwencollectie. Die draait om modieuze sneakers en boots, met opvallende print- en materiaalcombinaties. De prijzen gaan van 110 tot 150 euro. Het merk biedt de mogelijkheid om populaire artikelen gedurende het seizoen uit voorraad bij te bestellen.

Beeld: Méliné