TOP

Nederlands schoenenmerk Linja gaat naar New York: ‘Ik ben constant op zoek naar win/winsituaties’

Hoge hakken, maar dan zonder het tergende ongemak dat daarmee gepaard kan gaan. Het bleek een succesformule voor Linja Shoes, het hoge hakkenmerk met het comfortabele draagcomfort dat de Nederlandse Bianca Blom in 2015 lanceerde. Inmiddels is Linja Shoes uitgegroeid tot een internationaal merk en wordt ook de eerste eigen winkel geopend. Schoenvisie sprak met Blom, momenteel in Amerika voor een nieuwe hoofdstuk met haar schoenenlabel.
Je bent as we speak in New York: wat ben je aan het doen? “De officiële lancering in Amerika vindt plaats op 19 oktober, midden in Manhattan in een heel gave locatie in het Made Hotel. Momenteel ben ik druk bezig met mijn pr-team en alle voorbereidingen én met andere events waar ik ook nog heen ga. Dat doe ik vooral om te netwerken en de juiste mensen te leren kennen die ik kan uitnodigen voor de lancering. Dit soort dingen werken beter als ik dat zelf doe, dus daar ben ik de komende weken druk mee. En ik was

Log in om verder te lezen

Inloggen

 


Professionals in de schoenenbranche lezen Schoenvisie. Sluit nu een digitaal proefabonnement af (stopt automatisch) en ontvang gratis een maand lang, 24/7 volledige en onbeperkte toegang tot www.schoenvisie.nl

Neem een proefabonnement