TOP

Na kleine zelfstandigen gaan ook grote ketens zelf bezorgen

Na zelfstandige mode- en schoenenbedrijven introduceren ook grote ketens eigen bezorgdiensten om de lange wachttijden van PostNL en andere postbedrijven te omzeilen – en meteen hun personeel aan het werk te houden.
Zelfstandige mode- en schoenenondernemers omarmden het principe al eerder: als klanten niet naar de winkel kunnen komen, komt de winkel wel naar de klant. Dat bleek zeker in de aanloop naar de feestdagen een schot in de roos op het gebied van klantenbinding en service. Waar PostNL en andere grote postbedrijven kampten met vertragingen, leverden lokale winkeliers hun pakketjes vaak al binnen een paar uur bij klanten af. Grote ketens haken nu ook op deze ontwikkeling in. Ziengs, een retailer met 80+ winkels, introduceerde in de week dat de lockdown van kracht werd een eigen bezorgservice onder de naam ‘Haal

Log in om verder te lezen

Inloggen

 


Professionals in de schoenenbranche lezen Schoenvisie. Sluit nu een digitaal proefabonnement af (stopt automatisch) en ontvang gratis een maand lang, 24/7 volledige en onbeperkte toegang tot www.schoenvisie.nl

Neem een proefabonnement