TOP

Myomy do goods lanceert crowdfunding campagne

Tassenlabel Myomy do goods lanceert als eerste consumentenmerk een crowdfunding campagne op het financieringsplatfom Rabo&Crowd. Het label wil hiermee kapitaal aantrekken om haar internationale groeiplannen als circulair modemerk te realiseren.

Het accessoire- en tassenmerk Myomy do goods is een crowdfunding campagne gestart om nieuw kapitaal aan te trekken om haar internationale groeiplannen als circulair modemerk te realiseren. Dit doet het merk met het financieringsplatform Rabo&Crowd. Particuliere beleggers kunnen obliegatieleningen aankomen via het platform.

Fair deel

Oprichter en directeur van Myomy do goods, Marja Baas, legt in een persbericht uit: “Wij staan al sinds onze oprichting in 2007 garant voor eerlijk en transparant ondernemen. Met deze campagne stellen wij het publiek in de gelegenheid om zich aan te sluiten bij onze community waarin iedereen een fair deel krijgt en meedeelt in het succes.”

Obligatieleningen

Gedurende vier weken kan iedereen obligatieleningen van het label aanschaffen via het platform, zolang de voorraad strekt. Myomy do goods wil voor maximaal €500.000 aan obligatieleningen uitgeven. Het opgehaalde kapitaal wordt gebruikt voor de realisatie van de groeiplannen van het merk als circulair internationaal modemerk.

Over Myomy do goods

Myomy do goods is een Nederlands tassen- en accessoiremerk met een groen hart. Het bedrijf wil met haar fairtrade, handgemaakte collecties de wereld een beetje beter maken. Mooie designs voor de klanten in het westen, een mooi leven voor de makers in het Oosten en een mooie aardbol door een zo schoon mogelijke productie.