TOP

Modefabriek krijgt digitaal verlengstuk: ‘We stoppen niet met live events’

Modefabriek lanceert eind juli een online platform met een b2b marketplace. Deze zomer kunnen retailers hier inspiratie en informatie voor de inkoop opdoen nu de beurs in de RAI niet doorgaat. Het platform geldt als een uitbreiding in de activiteiten van Modefabriek.
Op het online platform van Modefabriek kunnen leveranciers en winkeliers elkaar ontmoeten en informatie delen. Onder leveranciers vallen niet alleen mode- en schoenenmerken, maar ook andere aanbieders uit de branche, bijvoorbeeld op het gebied van winkelinrichting, software en juridisch advies. “Ook wij gaan mee in de multichannel ontwikkeling”, zegt Modefabriek-directeur Lucel van den Hoeven. “We waren al bezig met het opzetten van een online platform voor de modebranche en die uitrol hebben we tijdens de coronacrisis versneld. Daar hadden we nu de tijd voor. Omdat we deze zomer geen fysiek evenement hebben, bieden we mode- en schoenenprofessionals dit platform om zich te

Log in om verder te lezen

Inloggen

 


Professionals in de schoenenbranche lezen Schoenvisie. Sluit nu een digitaal proefabonnement af (stopt automatisch) en ontvang gratis een maand lang, 24/7 volledige en onbeperkte toegang tot www.schoenvisie.nl

Neem een proefabonnement