TOP

Martijn Smits Agenturen voegt nieuw merk toe aan portfolio

Naast Kswiss en Palladium gaat Martijn Smits nu ook het sandalenmerk Flanch verkopen.

Sinds dit inkoopseizoen is het vrouwenslipperlabel Flanch opgenomen in het merkenpakket van Martijn Smits Agenturen. Omdat Smits’ andere twee merken Kswiss en Palladium al vroeg in het seizoen ingekocht moeten worden, wil hij met deze toevoeging zijn inkoopseizoen verlengen. De slippers en sandalen van Flanch zijn jong en modisch en bevinden zich in het midden-hoogsegment. “Alle items zijn gemaakt van leer en voorzien van een leren voetbed”, legt Smits uit aan schoenencentrum Cast in Nieuwegein. “Er zit niet één dichte schoen in de collectie van Flanch.”

De voorraad van het slippermerk is gevestigd in Nederland waardoor snelle levering geen probleem is. Daarnaast komt er een B2B-ordersysteem waarmee klanten kunnen nabestellen. De collectie is vanaf nu te bezichtigen in showroom 372 in Cast.

Geen concurrentie

Omdat Flanch zo anders is dan Kswiss en Palladium, is het ook geen concurrent voor deze gevestigde merken. “Sterker, ik denk dat Flanch een goede aanvulling is voor het assortiment van mijn huidige klanten. Het merk past er goed bij de Kswiss-detaillist.”