TOP

Marc O’Polo wint Forum Award 2009

Marc O'Polo nam vorige week woensdag de Forum Award 2009 in ontvangst. Deze prijs wordt jaarlijks door het Duitse modevakblad Textilwirtschaft uitgereikt.

Volgens de zeventienkoppige jury is de geschiedenis van Marc O’Polo één van voortdurende vooruitgang wanneer het gaat om het neerzetten van een merk:  ‘Het merk staat voor moderne casual kleding – duidelijke lijnen en eenvoud, zonder poeha en franjes.’

Werner Böck, CEO van Marc O’Polo zegt in een toespraak: “In de afgelopen jaren hebben wij ons steeds sterker in het topsegment gevestigd en in slechts tien jaar tijd zijn de verkoopcijfers meer dan verdubbeld. De Forum Award onderschrijft niet alleen de positieve ontwikkelingen die de afgelopen paar jaar hebben plaatsgevonden, maar is voor ons tevens een bevestiging dat we op de juiste weg zijn richting ons doel om Europa’s meest gewilde topmerk voor casual kleding te worden.”

Andere winnaars van de Forum Award zijn de modeondernemer Dieter Rauschen en de mode- en portretfotograaf F.C. Gundlach. Jos van Tilburg van G-star mocht drie jaar geleden de prijs in ontvangst nemen.

De collectie van Marc O’Polo bestaat uit een kinder-, vrouwen- en mannenmodecollectie, accessoires, schoenen, badmode, ondermode en geurtjes. Wereldwijd heeft Marc O’Polo meer dan 1300 medewerkers in dienst en meer dan 1000 shop-in-stores in grote warenhuizen. Verder opende het merk in 2008 wereldwijd meer dan 50 monostores.