TOP

Manfield lanceert nieuw schoenenmerk Black Label

Manfield lanceert Black Label, een nieuw merk binnen de winkelformule. De collectie werd 8 juli door Hoogenbosch Retail Group, waar het merk onder valt, in Amsterdam gepresenteerd.

Henk Sieders, directeur van Hoogenbosch Retail Group vertelde tijdens de presentatie over het nieuwe merk. “Het is high fashion, maar tegen betaalbare prijzen. De schoenen worden in Italië geproduceerd, deels met de hand en dat maakt de collectie van goede kwaliteit,” aldus Sieders. Daarna las modejournalist Fiona Hering een column over ‘schoenenliefde’ voor en kregen de genodigden een lunch.

Modisch
Black Label brengt een mannen- en vrouwencollectie met een modisch karakter. De collectie bestaat onder andere uit enkellaarzen en pumps voor vrouwen en uit nette leren schoenen voor heren. De schoenen zijn vanaf september verkrijgbaar en kosten tussen €100,- en €190,-.

Martktleider
De Hoogenbosch Retail Group is met circa 235 filialen van Dolcis, Invito, Manfield en PRO sport marktleider in het midden- en hogere segment van de Nederlandse schoenenmarkt. Bij Hoogenbosch Retail Group werken in totaal zo’n 2050 mensen.

Zie slideshow voor een preview van de collectie.