TOP

Louis van Wijk Agenturen gooit het roer om en wordt I Miss Shoe

“Na een aantal inkoopseizoenen het geklaag van iedereen te hebben aangehoord en in een aantal gevallen me ertoe laten verleiden hierin mee te gaan, heb ik besloten dat het tijd is om het roer om te gooien”, laat Louis van Wijk weten. Louis van Wijk Agenturen is dan ook omgedoopt tot I Miss Shoe en er zijn nog meer veranderingen doorgevoerd.

Louis van Wijk Agenturen is sinds heden omgedoopt tot I Miss Shoe, dat schrijf Louis van Wijk in een persbericht. “Na een aantal inkoopseizoenen het geklaag van iedereen te hebben aangehoord en in een aantal gevallen me ertoe laten verleiden hierin mee te gaan, heb ik besloten dat het tijd is om het roer om te gooien en niet meer mee te doen in ‘slecht’ nieuws verspreiding, maar me alleen nog te focussen in de positieve, leuke en mooie verhalen uit de markt.” De nieuwe naam is geboren uit het gemis aan diversiteit, originaliteit en positiviteit.

Nieuwe merken

I Miss Shoe heeft ook een aantal nieuwe merken toegevoegd. Voor de Benelux is het bedrijf naast Elia Maurizi, Candice Cooper, Date en Justin Boots nu ook agent van Fabbrica Morichetti. Deze Italiaanse fabrikant brengt twee merken: Manufacture D’essai en Francesco Morichetti. De labels hebben modieuze modellen met een retailprijs tussen de 89,- en 199,-. Daarnaast doet de fabriek ook aan private label.

In Nederland is naast K-Way ook Gioseppo te koop. Deze Spaanse leverancier is sterk in slippers en sandalen die ook uit voorraad leverbaar zijn. De retailprijs ligt tussen de 29,- en 129,-. Ook deze fabrikant doet aan private label projecten.