TOP

Lloyd Shoes legt extra focus op online retail

De indeling van de verkoopactiviteiten van Lloyd Shoes gaat op de schop. Sinds 1 juli 2018 heeft het Duitse schoenenmerk de onderdelen DACH, International Sale en Retail uitgebreid met Online.

Naast DACH, International Sale en Retail komt er een extra verkoopactiviteit bij bij Lloyd Shoes: Online. Hiervoor is sinds 1 juli 2018 dhr. Jörn Mikowsky toegevoegd aan het managementteam. Hij gaat zich niet alleen richten op de webshop van Lloyd, maar ook op de samenwerking met internationale (pure) online spelers. “Met deze voorgenomen uitbreiding van ons verkoopteam reageren wij op de veranderingen in de markt”, vertelt directeur Andreas Schaller in een persbericht. “Wij zijn ervan overtuigd dat we hiermee een bijdrage leveren aan het versterken van het merk Lloyd, zowel on- als offline.”

Mikowsky werkt naast Ulrich Focke (hoofd verkoop DACH), Diethard Rudolph (hoofd verkoop International Sale) en Stefan Schäfer (Retail).

Jörn Mikowsky

Mikowsky heeft veel werkervaring opgedaan in de postorderbranche, waar hij zich vooral focuste op online. Hij heeft diverse functies bekleed bij verschillende bedrijven van de Otto-Group en is hierdoor vertrouwd met alle facetten van online zakendoen. Ook het onderwerp merkontwikkeling op internet is belangrijk voor hem, een aspect waar Lloyd zich de laatste tijd extra op richt.