TOP

Kijken: Nelson Schoenen lanceert collectie met influencer Moderosa

Nelson Schoenen lanceert in samenwerking met Roos-Anne van Dorsten van het lifestyleplatform Moderosa een capsulecollectie. Dit is de eerste collectie die Nelson uitbrengt in samenwerking met een influencer.

Het is een primeur voor Nelson Schoenen: samenwerken met een influencer. Voor dit najaar lanceert het schoenenbedrijf een capsulecollectie met Roos-Anne van Dorsten van het lifestyleplatform Moderosa. De lijn bestaat uit vier modellen in verschillende kleuren en is te verkrijgen in één van de negen Nelson premium stores en online. De collectie bestaat uit een veterboot, een westernlaarsje, een pointy enkellaarsje en een chunky sneaker. De prijzen liggen tussen de €109,99 en €129,99.

De samenwerking is voor Nelson een belangrijke stap om een nieuwe doelgroep te bereiken. Nikki Hagenaar, senior buyer bij Nelson vertelt in een persbericht: “Voor ons wat het heel inspirerend om met alle ideeën van Moderosa aan de slag te mogen gaan. Mooie materialen, een goede pasvorm en een flinke dosis gedurfde fashioninspiratie waren het uitgangspunt van deze collectie.”

 

nelson-by-moderosa-01

nelson-by-moderosa-04

nelson-by-moderosa-06

nelson-by-moderosa-09

nelson-by-moderosa-10

nelson-by-moderosa-13

 

nelson-by-moderosa-14