TOP

Jansen-Noy: ‘Je moet nooit denken dat je je doel bereikt hebt als je succes hebt’

Jansen-Noy vernieuwde afgelopen maart de winkel naar een moderner concept met een grote schoenenafdeling erin. Niet veel later – in juli tijdens de Modefabriek – won het bedrijf een Dutch Retail Experience Award. Eigenaar Fieke Jansen: “De pers besteedt veel aandacht aan online en hippe conceptstores, maar als je een geschiedenis hebt van tachtig jaar of meer betekent dat niet dat je duf of belegen bent.”
De uitreiking van de Dutch Retail Experience Awards 2016 op de Modefabriek deze zomer leverde een mooie lijst met inspirerende moderetailers op. Textilia interviewt de komende weken een aantal winnaars uit de verschillende categorieën. Deze week Jansen-Noy, de winnaar van de juryprijs in de categorie Retail Experience Award. Eigenaar Fieke Jansen: “We hebben afgelopen maart de winkel vernieuwd en dat zouden we niet gedaan hebben als we de toekomst niet rooskleurig in zouden zien. Het winkeloppervlak is verdubbeld, we hebben een schoenenafdeling  gemaakt en een horecagelegenheid gekregen. We zijn druk bezig geweest om onze winkel verder uit te bouwen. Dat

Log in om verder te lezen

Inloggen

 


Professionals in de schoenenbranche lezen Schoenvisie

Neem een abonnement