TOP

Inspiratie: schoenenretailers die Instagram onder de knie hebben [deel 2]

Al een paar maanden schrijft Schoenvisie over het belang van social media en geven we tips hoe je je online platformen kan verbeteren. Maar welke bedrijven doen het goed op Instagram? Schoenvisie maakt een selectie.
1. @schoenen.torfs Dat Schoenen Torfs het goed doet in de winkelstraten, is al bekend. De Belgische keten presenteerde eind 2017 haar nieuwste winkelconcept en investeert ruim in duurzaamheid. Maar ook online weet Torfs het publiek te boeien. Het bedrijf heeft meer dan 10.000 Instagram-volgers en post elke dag een foto van de collectie, zodat Torfs altijd in het hoofd van de consument zit. Daarnaast is de keten een van de weinige schoenenretailers die gebruik maakt van Instagram Stories, een slideshow van foto’s waarbij de afbeeldingen na 24 uur verdwijnen. Zo is de keten niet alleen zichtbaar op de tijdlijn van

Log in om verder te lezen

Inloggen

 


Professionals in de schoenenbranche lezen Schoenvisie. Sluit nu een digitaal proefabonnement af (stopt automatisch) en ontvang gratis een maand lang, 24/7 volledige en onbeperkte toegang tot www.schoenvisie.nl

Neem een proefabonnement